REKLAMA
REKLAMA

Na zakupy spożywcze Polacy wybierają Biedronkę i Lidla

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 30 maja 2012 10:27

Po żywność do Biedronki i Lidla, po ubrania do H&M, po kosmetyki do Rossmanna - tutaj kupują Polacy. To wyniki badania European Trusted Brands, po raz 12. przeprowadzonego przez Reader's Digest.

REKLAMA
Liderem w kategorii sklep spożywczy została Biedronka (Złote Godło). Swój głos oddało na nią 30 proc. respondentów. Markę tę często wybierały osoby posiadające rodzinę i dzieci do 15 roku życia. Zdobywcą Kryształowego Godła został, tak jak przed rokiem, Lidl. Konsumenci cenią markę Lidl za stosunek wartości do ceny oraz silny wizerunek.

W kategorii sklep z odzieżą oznaka największego zaufania - Złote i Kryształowe Godło - trafiło do marki H&M, którą wybrało 13 proc. ankietowanych. Markę tę wskazywały najczęściej osoby młode, w wieku do 30 lat, osoby żyjące pojedynczo oraz respondenci posiadający rodzinę i dzieci do lat 15. Marka H&M została bardzo wysoko oceniona za jakość oraz stosunek wartości do ceny.

W kategorii Drogeria laureatem Złotego i Kryształowego Godła European Trusted Brands 2012 została marka Rossmann. To marka godna zaufania według 72 proc. ankietowanych. Konsumenci cenią drogerie Rossmann za jakość, silny wizerunek oraz zrozumienie potrzeb klienta.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA