"Najtańszy produkt w historii Lidla" najatrakcyjniejszą formą promocji?

Autor: www.dlahandlu.pl 11 lipca 2016 10:49

"Najtańszy produkt w historii Lidla" najatrakcyjniejszą formą promocji? fot. za lidl.pl

Sieć Lidl wprowadziła do sklepów nową akcję promocyjną. Codziennie w ofercie dyskontera będzie pojawiał się inny produkt w najniższej cenie w historii Lidla.

W poniedziałek 11 lipca są to jabłka polskie w cenie 0,99 zł za kg. Oznacza to obniżkę o 60 proc. Sieć zastrzega, że estymacja najniższej ceny obejmuje okres od 1 stycznia 2013 r. do 6 lipca 2016 r., przy czym nie uwzględnia wielopaków, wielosztuk oraz dodatkowych obniżek stosowanych względem produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia. Klient może jednorazowo zakupić 5 kg jabłek.

Według badań Open Research, niezmiennie, największym wabikiem promocji dla kupujących jest obniżka ceny. Okazuje się, że według preferencji respondentów aż 57% z nich uważa obniżkę ceny pojedynczego produktu za najbardziej atrakcyjną formę promocji. Polacy zdecydowanie preferują takie promocje, które przynoszą natychmiastową korzyść i jednocześnie nie wymagają podejmowania żadnych dodatkowych czynności.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane