Największa kampania Łomży

Autor: dlahandlu.pl 17 maja 2011 12:13

1 maja ruszyła największa w dotychczasowej historii marki Łomża kampania reklamowa, obejmująca spoty w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, reklamę na największych portalach internetowych oraz kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Łomża. Mały browar z dużym piwem.”.

W telewizji reklamy piwa Łomża emitowane są zarówno w głównych stacjach (TVP, Polsat, TVN), jak również w popularnych kanałach
informacyjnych i tematycznych. Po raz pierwszy reklama marki Łomża pojawiła się w internecie. Cechuje ją zróżnicowanie użytych formatów - obejmuje zasięgową kampanię odsłonową na największy portalach oraz spoty emitowane na stronach z kontentem video.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane