REKLAMA
REKLAMA

Największy sklep internetowy w Chinach gotowy do współpracy z eksporterami produktów spożywczych

Autor: beijing.trade.gov.pl 9 lutego 2015 12:25

Wraz z rozluźnieniem regulacji rządu chińskiego dotyczących uproszczenia procedór celnych i innych procedur związanych z prowadzeniem wymiany zagranicznej, JD.com planuje rozszerzyć współpracę z zagranicznymi eksporterami działającymi w Strefach Wolnego Handlu w Chinach (Tariff Free Zones).

REKLAMA
JD.com oferuje możliwość wystawienia w swoim serwisie towarów zagranicznych firm handlowych działających w TFZ w Chinach. Działalność w TFZ w Chinach nie wymaga rejestracji przedsiębiorstwa w Chinach, umożliwia realizowanie płatności z firmami chińskimi w zagranicznych walutach, oferuje obniżone stawki celne i uproszczony proces rejestracji produktów spożywczych i kosmetyków dostępnych oraz znosi konieczność opłacania podatku dochodowego. Polskie firmy mogą prowadzić działalność z TFZ w Kantonie (Nansha), Ningbo, Hangzhou (Xiaoshan), Zhengzhou i Szanghaju.

Po złożenia zamówienia przez klientów serwisu JD.com, a dziennie JD.com notuje ok. 15 mln unikalnych odsłon, zamówienie zostaje przekazane zagranicznej firmie, która organizuje wysyłkę towaru ze TFZ w Chinach. Podobna możliwość współpracy dostępna jest także dla zagranicznych eksporterów, którzy nie prowadzą działalności w TFZ w Chinach. Z uwagi jednak na odległość miedzy Polską, a Chinami, organizacja wysyłki pojedynczych towarów może okazać się kosztowna. Takie rozwiązanie sprawdza się lepiej we współpracy z eksporterami z Korei i Japonii.

JD.com obsługuje największą infrastrukturę spośród wszystkich firm internetowych w Chinach, która działa w 39 miastach w Chinach i składa się z 7 centrów zaopatrzenia i 118 magazynów o łącznej powierzchni 2,3 mln mkw. Oprócz tego firma posiada 2045 punkty wysyłki, 1045 punkty odbioru w 1855 powiatach i dzielnicach w całym kraju.

Według danych firmy JD.com jest 11 największą firmą internetową na świecie pod względem kapitalizacji, która wynosi 29 mld dol (dla porównania Apple jest wart 529 mld, Google 377 mld, eBay 66 mld, a LinkedIn19 mld dol). Natomiast udział JD.com w internetowej sprzedaży bezpośredniej w Chinach wynosi 54,3 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA