PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Nakłady na ekspansję sieci sklepów Dino wyniosły prawie 130 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 29 sierpnia 2017 19:13

Łączne nakłady inwestycyjne Grupy Dino wyniosły w I pół. 2017 r. 151,2 mln zł. Nakłady na ekspansję sieci sklepów Dino (w tym cena nabycia nieruchomości koszty budowy sklepów i ich wyposażenia oraz zakupy wyposażenia i urządzeń) wyniosły 129,9 mln zł. Nakłady na centra dystrybucyjne  wyniosły 15,7 mln zł, a na rozbudowę i modernizację zakładu mięsnego prowadzonego przez Agro-Rydzynę  przeznaczono 2,8 mln zł (głównie na zakup maszyn przetwórstwa mięsnego).

W II kw. 2017 r. spółka rozpoczęła działania zmierzające do zakupu dwóch działek pod budowę własnych centrów dystrybucyjnych w województwach dolnośląskim i łódzkim. Budowy obu centrów dystrybucyjnych zaplanowane są na 2018 r., a planowane w związku z nimi nakłady inwestycyjne wyniosą około 120 mln zł.

Planowane centrum dystrybucyjne na Dolnym Śląsku ma wspierać dalszą ekspansję i zagęszczanie sieci sklepów Dino w tym regionie. Planowane centrum dystrybucyjne w województwie łódzkim docelowo zastąpi obecne, wynajmowane centrum dystrybucyjne w Piotrkowie Trybunalski, z uwagi na jego ograniczone możliwości rozbudowy i brak niektórych funkcjonalności (m. in. mroźni).

Na dzień 30 czerwca 2017 r. zobowiązania z tytułu zakupów rzeczowych aktywów trwałych dotyczyły głównie zakupu gruntów oraz usług budowlanych związanych z dalszym rozwojem sieci sklepów Grupy Dino. Łącznie wynosiły one 72 626 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane