REKLAMA
REKLAMA

Nałęczowianka w najnowszym spocie telewizyjnym

Autor: pr 13 maja 2014 11:51

8. maja wystartowała druga część kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Tym samym rozpoczął się kolejny etap działań. W telewizji możemy zobaczyć najnowszy spot, którego emisja potrwa kilka miesięcy.

REKLAMA

Reklama emitowana od 10 kwietnia, stanowiąca pierwszą częścią kampanii, miała charakter produktowy, a jej głównym zadaniem było nawiązanie do tradycji i historii marki oraz przypomnienie o walorach produktu (unikalna kompozycja 7 minerałów) i jego wyjątkowym pochodzeniu (Nałęczów). Druga część kampanii wiąże się z emisją zupełnie nowego spotu Nałęczowianki - silnie angażującego emocjonalnie.

Najnowsza reklama Nałęczowianki pokazuje świat marki - pełen witalności, radości oraz pozytywnej energii. Takie jest również hasło kampanii: „Nałęczowianka. Pełna życia". Bazujący na pozytywnych skojarzeniach i witalności spot reklamowy, ma sprawić, że Nałęczowianka stanie się bliska konsumentom oraz wywoła u odbiorców chęć utożsamienia się z marką. 

Spot został przygotowany w wersji 30-sekundowej i będzie wyemitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Style.

Jednym z elementów trwającej kampanii marketingowej Nałęczowianki jest również wprowadzenie na rynek limitowanej edycji wody. Dostępna jest w odświeżonych, kolorowych opakowaniach o pojemności 500 ml. Wszystkie działania marketingowe związane są z pozycjonowaniem oraz nową strategią komunikacji marki.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA