REKLAMA
REKLAMA

Nałęczowianka z drugą odsłoną witalnej kampanii reklamowej

Autor: pr 25 kwietnia 2016 12:03

Nałęczowianka wystartowała z drugą odsłoną akcji „Wyskocz z kapci”. Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV, prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych. W ramach towarzyszącej akcji loterii promocyjnej, uczestnicy mają szansę wgrania butów New Balance oraz możliwości spędzenie aktywnego dnia z gwiazdą. Kampania potrwa do 30 czerwca br.

REKLAMA

Zwycięzcy tegorocznej loterii promocyjnej, będą mogli spędzić aktywny dzień z Barbarą Kurdej-Szatan lub Filipem Chajzerem oraz poznać ich sposoby na aktywne życie i codzienną motywację. Dodatkowo wylosowani laureaci otrzymają voucher na buty New Balance.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić min. trzy butelki Nałęczowianki oraz zarejestrować paragon za pośrednictwem strony www lub poprzez wysłanie SMS-a. Codziennie można wygrać vouchery na buty New Balance - sportowe lub z kolekcji klasycznej­, a co miesiąc dwa pakiety witalności. Każdy pakiet, poza kuponem do wykorzystania w sklepach New Balance, obejmuje spotkanie z wybraną gwiazdą, dodatkowe sznurówki oraz zapas wody Nałęczowianka. Na potrzeby akcji odświeżona została platforma internetowa www.wyskoczzkapci.pl.

Nałęczowianka zaplanowała także 3 eventy: w Warszawie (07.05), Krakowie (14.05) i Poznaniu (21.05), podczas których uczestnicy będą mieli szansę wymienić swoje kapcie w specjalnym dystryBUTorze na buty New Balence i otrzymać wodę Nałęczowianka. W trakcie wydarzeń prowadzone będą animacje oraz zajęcia z trenerami fitness.

Głównym założeniem działań jest wsparcie sprzedaży wszystkich formatów wody Nałęczowianka w okresie wiosenno-letnim. Wielokanałowa kampania komunikowana jest także poprzez opakowania (zgrzewki i butelki) i materiały POS.

Autorem koncepcji, kreacji kampanii oraz organizatorem eventów i loterii ogólnopolskiej jest Albedo Marketing. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kreację reklamy telewizyjnej opracowało Publicis. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA