PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Nałęczowianka z kampanią reklamową i akcją Be Active z Ewą Chodakowską

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2016 12:08

Ruszyła nowa kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestlé Waters Polska) pod hasłem „Zrób to Nał!".

REKLAMA

Kampanii towarzyszy też akcja Be Active Tour z Ewą Chodakowską, której sponsorem jest Nałęczowianka. 
- Nałęczowianka w nowej kampanii „Zrób to Nał! Nie czekaj. Poczuj jak woda Cię napędza” zdecydowanie dopinguje do działania i aktywności bez wymówek, oglądania się na innych czy odwlekania decyzji. Na uprawianie sportu i bycie witalnym, tak jak na picie wody, zawsze jest odpowiednia pora. Przekonuje, że najlepszym momentem by zacząć, jest właśnie ten, który trwa. Ta chwila, nie zaraz, teraz – Nał! – mówi Katarzyna Jamiołkowska, Group Brand Manager marki Nałęczowianka.
Głównym założeniem działań jest wsparcie sprzedaży wszystkich formatów wody Nałęczowianka w okresie jesienno-zimowym. Wielokanałowa kampania komunikowana jest także poprzez opakowania butelek i materiały POS.
Pierwsze wydarzania Be Active Tour powered by Nałęczowianka, wraz z autorskim wodnym modułem ćwiczeń i wykorzystaniem butelki wody jako hantli, odbędą się w Poznaniu (29.10. 2016 r.) i Wrocławiu (30.10.2016 r.).
Komunikacja akcji „Zrób to Nał!” prowadzona jest w TV, prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych. Akcja potrwa do kwietnia 2017 r.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA