Napój Piccolo promowany w telewizji i punktach sprzedaży

Autor: wirtualnemedia.pl 7 grudnia 2011 10:36

Kampania Piccolo - prowadzona pod hasłem „Tam, gdzie marzenia..." - pokazuje, że napój ten od wielu lat towarzyszy dzieciom w czasie świętowania najważniejszych chwil.

Przekaz - mający też podkreślać rodzinny charakter marki Piccolo - jest skierowany przede wszystkim do matek dzieci w wieku 4-14 lat.

 

Akcja reklamowa - zaplanowana na cały grudzień - obejmuje telewizję (ok. 1,7 tys. emisji spotu w TVN, TVN Style, TVN 7 i rebel:tv) oraz punkty sprzedaży (dodatkowe ekspozycje i animacje ze Świętym Mikołajem).

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane