REKLAMA
REKLAMA

Napój XL Energy Drink pozycjonuje się pod młodzież

Autor: press.pl 8 lutego 2011 11:06

Firma XL Energy Marketing, producent napoju energetycznego XL Energy Drink, wdraża strategię marketingową mającą nadać marce bardziej młodzieżowy charakter - podaje press.pl

REKLAMA

Rewitalizację wizerunku XL Energy Drink rozpoczęto od zmiany opakowania, w tym widniejącego na puszkach logo. Produkt w zmienionym opakowaniu trafi do sklepów jeszcze w lutym.
Kampanię reklamową napoju, skierowaną do osób w wieku 18-25 lat interesujących się muzyką i tańcem, zaplanowano na cały br. Promocja obejmie telewizję, prasę, Internet, outdoor i eventy. Producent planuje intensywne działania w punktach sprzedaży, aby wzmocnić w nich dostępność napoju i uczynić go bardziej widocznym na sklepowych półkach.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA
  • Max

    4,66

  • Śr

    3,24

  • Min

    2,20

» Produkty » Sklepy » Regiony

REKLAMA