Natasha Pavluchenko otwiera pierwszy butik w Polsce

Autor: pr 13 listopada 2013 09:46

Wybór miejsca nie jest przypadkowy - Natasha Pavluchenko podkreśla, że idea 50/50, według której realizowany jest Stary Browar, oznaczająca że 50% każdego projektu stanowi sztuka, a drugie 50% determinuje specyfika przedsięwzięcia, jest bardzo bliska jej wizji biznesu.

Natasha Pavluchenko to kolejna polska projektantka, którą zaprosił do współpracy Stary Browar. Swoje butiki mają tu twórcy takich marek m.in. Bizuu, Hector & Karger, Bohoboco, Loft37, Orska. Część z nich rozpoczynała współpracę ze Starym Browarem jako projekty pop-up - sklepy, które goszczą w danym miejscu tylko przez chwilę (w październiku były to np. Wearso, czy dwudniowe targi Hush Warsaw prezentujące w czasie Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk ubrania i dodatki kilkudziesięciu polskich marek niezależnych, jak Nenukko, Ania Kuczyńska, Risk Made In Warsaw, She/s a Riot, Pan Tu Nie Stał, Michał Mrzygłód czy absolwentek warsztatów Art & Fashion Festival - Agaty Bieleń i Kariny Krølak). Większość z nich została w Starym Browarze na stałe.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane