REKLAMA
REKLAMA

Naturalny sposób na orzeźwienie reklamuje razowy kwas chlebowy Van Pur

Autor: wirtualnemedia.pl 20 września 2013 10:29

W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa razowego kwasu chlebowego marki Van Pur. Akcję - pod hasłem „Naturalny sposób na orzeźwienie - spróbuj!".

REKLAMA

Kampania ma na celu przekonanie osób, które do tej pory nie poznały smaku kwasu chlebowego, żeby sięgnęły po promowany napój.

Kampania reklamowa obejmuje telewizję (spoty w TVP 1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych, product placement i sponsoring serialu „Rodzinka.pl" oraz programów „Kuchenne rewolucje" i „Dzień Dobry TVN"), prasę (advertoriale i sesje rodzinne w pismach dla kobiet i magazynach handlowych), internet, punkty sprzedaży (ekspozycja produktu, materiały POS i akcje samplingowe w handlu tradycyjnym, nowoczesnym, a także lokalach gastronomicznych) oraz outdoor (nośniki wielkoformatowe). W telewizji akcja potrwa do 17 listopada.

  • Marketingowiec 2013-09-24 13:46:58

    trochę nie wczas promocja - na jesienne orzeźwienie...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA