Neinver: Sprzedaż w outletach Factory wzrosła o 10 proc.

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 1 lutego 2012 11:30

W 2011 roku obiekty outletowe firmy Neinver w Polsce odnotowały ponad 7 mln odwiedzin, czyli o 13 proc więcej niż w roku 2010. Wraz z rosnącą liczbą odwiedzających, sprzedaż zarejestrowana w centrach Factory zwiększyła się o 10 proc.

W 2012 roku mija 10 lat od otwarcia pierwszego Factory w warszawskiej dzielnicy Ursus. Największym centrum outlet w Polsce jest działające od jesieni ubiegłego roku Factory Kraków o powierzchni 22 000 mkw. W centrum outlet Factory w Poznaniu na powierzchni 15 200 mkw. mieści się 120 sklepów, a we Wrocławiu na 13 500 mkw. funkcjonuje 107 lokali.

W sumie cztery działające w Polsce Factory obejmują 64 200 mkw. powierzchni handlowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane