REKLAMA
REKLAMA

NEO24.PL chce zwiększyć udziały dzięki zakupom ratalnym

Autor: dlahandlu.pl 12 sierpnia 2014 10:10

Przygotowana wspólnie z Credit Agricole promocja „Mniej niż zero" wejdzie w życie od 11 sierpnia. Sklep deklaruje, że klienci nie poniosą także żadnych kosztów kredytu i rozłożenia spłat na raty, a także otrzymają cenę jeszcze niższą niż gdyby kupili towar za gotówkę. - Z punktu widzenia strategii to kolejny krok, który pozwoli nam poszerzyć zasięg i zaangażować nowych konsumentów. Zakupy ratalne to w handlu detalicznym 20 proc. rynku - chcemy sięgnąć po jak większy kawałek tego tortu i przyciągnąć tych klientów do e-commerce - mówi Tomasz Kabarowski, prezes zarządu NEO24.PL.

REKLAMA

W czwartym kwartale 2013 r. sklep poszerzył ofertę o kilka nowych kategorii produktów (zabawki, produkty dla zwierząt, kosmetyki). Na początku lutego sklep wprowadził obsługę klienta czynną przez 7 dni w tygodniu. Wiosną 2014 r. NEO24.pl ogłosiło partnerstwa z dwiema sieciami, które znacznie poszerzyły system punktów odbioru - zakupy z NEO24.pl można dziś odbierać w 2500 kioskach RUCHu oraz 600 stacjach Orlen na terenie całego kraju. Zaś z początkiem lipca sklep wdrożył usługę NEOEXPRESS, czyli dostawę tego samego dnia. Jej zasięgiem, po Wrocławiu, Łodzi i aglomeracji śląskiej, obejmowane są następne regiony.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA