REKLAMA
REKLAMA

NESCAFÉ Dolce Gusto startuje z nową globalną kampanią

Autor: pr 1 września 2016 10:52

Marka NESCAFÉ Dolce Gusto ogłasza start nowej, globalnej kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”, powstałej we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am.

REKLAMA

Kampania ma na celu podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej niezwykłą jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.

Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowy i energetyczny film, stworzony przez dwóch utalentowanych twórców: Diego Contreras’a i Salomon Lightelm’a, w którym światowa gwiazda muzyki will.i.am występuje w studio muzycznym wraz z kawą NESCAFÉ Dolce Gusto. W spocie reklamowym will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój „(Sittin' On) The Dock of the Bay” Otis Redding, podczas gdy NESCAFÉ Dolce Gusto przemienia klasyczną kawę w magiczne, twórcze doświadczenie.

Światowa premiera kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” ma miejsce 30 sierpnia 2016 r. w momencie przejęcia na 48 godzin przez will.i.am Facebook’owych fanpage’y NESCAFÉ Dolce Gusto oraz NESCAFÉ. W tym czasie will.i.am będzie dzielić się z miłośnikami kawy ekskluzywnymi zdjęciami zza kulis kręcenia spotu reklamowego. 1 września o godzinie 10 będzie miał premierę natomiast spot reklamowy z udziałem will.i.am.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA