REKLAMA
REKLAMA

Nestea w kieszonkowej butelce wsparta kampanią

Autor: pr 13 maja 2014 14:16

Herbata mrożona NESTEA pojawiła się w nowym poręcznym opakowaniu o pojemności 250 ml. Dostępna jest w dwóch wariantach smakowych - cytrynowym i brzoskwiniowym. Premiera wspierana jest silną kampanią reklamową oraz działaniami w punktach sprzedaży.

REKLAMA

Wprowadzenie opakowania NESTEA o nowej, mniejszej pojemności to efekt konsekwentnej realizacji polityki społecznej odpowiedzialności firmy Coca-Cola. 

Premiera NESTEA wsparta będzie kampanią w TV i internecie, działaniami PR oraz dedykowanymi materiałami POS, zwiększającymi widoczność produktu na półce sklepowej.

Sugerowana cena detaliczna NESTEA 250 ml to 1,59 zł.


 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA