Nestea w kieszonkowej butelce wsparta kampanią

Autor: pr 13 maja 2014 14:16

Herbata mrożona NESTEA pojawiła się w nowym poręcznym opakowaniu o pojemności 250 ml. Dostępna jest w dwóch wariantach smakowych - cytrynowym i brzoskwiniowym. Premiera wspierana jest silną kampanią reklamową oraz działaniami w punktach sprzedaży.

Wprowadzenie opakowania NESTEA o nowej, mniejszej pojemności to efekt konsekwentnej realizacji polityki społecznej odpowiedzialności firmy Coca-Cola. 

Premiera NESTEA wsparta będzie kampanią w TV i internecie, działaniami PR oraz dedykowanymi materiałami POS, zwiększającymi widoczność produktu na półce sklepowej.

Sugerowana cena detaliczna NESTEA 250 ml to 1,59 zł.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane