Nestlé Pure Life z pierwszą kampanią w Polsce

Autor: pr 14 lipca 2014 11:04

Nestlé Pure Life z pierwszą kampanią w Polsce

16 czerwca odbyła się premiera najnowszego spotu reklamowego marki Nestlé Pure Life. To pierwsza kampania marki, którą będzie można zobaczyć również w Polsce.

W maju br. nastąpiła zmiana nazwy wody Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life. Jest to efekt strategii firmy, zakładającej stworzenie „mega brandu" o globalnym zasięgu. Nowa odsłona marki ma również ułatwić konsumentom postrzeganie jej jako produktu oferującego zdrowe nawodnienie dla całej rodziny. 

W ramach rebrandingu, oprócz zmiany nazwy na Nestlé Pure Life, odświeżone zostało również opakowanie - zmianie uległ kolor i wygląd etykiety. Aby docenić przywiązanie konsumentów do marki Nestle Aquarel - obecnej od 10 lat na polskim rynku - w nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel.

Kampania reklamowa, wspierająca wodę Nestlé Pure Life, ma charakter informacyjno-edukacyjny, a jej grupą docelową są przede wszystkim kobiety szukające łatwych sposobów na wprowadzenie zdrowych nawyków do swoich domów.

Spot został przygotowany w wersji 30 i 15-sekundowej i będzie emitowany do września br. w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN. Nestlé Pure Life pomaga odkryć zalety zdrowego stylu życia, w myśl hasła: Pij zdrowo, żyj zdrowo.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane