PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Nestlé wprowadziło na rynek wafel Maxer

Autor: mediarun.pl 10 czerwca 2010 09:25

Nestlé wprowadziło na rynek wafel Maxer

Wafel jest promowany hasłem: Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu - czytamy w serwisie mediarun.pl.


Kampania nowego wafla z portfolio marki Nestlé jest zaplanowana jako całościowe, zintegrowane działanie, obejmujące swoim zasięgiem: telewizję, outdoor i internet (kampanię internetową, konkursy dla użytkowników wybranych portali i in-game advertising oraz materiały BTL).
Komunikacji marki Maxer towarzyszy kampania outdoorowa, obejmuje ona citylighty day&night i FLN-y.
Na użytkowników Fotka.pl i Demotywatory.pl czekają konkursy z nagrodami. Na Fotce mogą wrzucać zdjęciaodpowiadające idei: "Robisz coś na maksa, pokaż to!", a na Demotywatorach ładować "kawał demota". Do osób, które chcą robić coś na maksa w zgodzie z myślą przewodnią wafla Maxer, kierowana jest też kampania internetowa w Gadu-Gadu i w społecznościowej sieci reklamowej Spolecznosci.pl.
Kampanię wzmacnia dodatkowo komunikacja BTL-owa: materiały POS w punktach sprzedaży - listwy, wobblery i zatowarowe standy ekspozycyjne oraz reklamy w prasie branżowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane