REKLAMA
REKLAMA

Nestle chce wzmocnić sprzedaż produktów dla dzieci

Autor: dlahandlu.pl 23 sierpnia 2013 15:38

„Rośnij z Niebieskim Misiem!" - pod taką nazwą ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna produktów NESTLÉ dla dzieci, sygnowanych wizerunkiem Niebieskiego Misia.

REKLAMA
W promocji jest do zdobycia 10 000 nagród: maskotki Niebieskiego Misia oraz ręczniki kąpielowe i ciepłe kocyki z jego wizerunkiem. Nagrody otrzymają uczestnicy akcji, którzy w określonym terminie wyślą na wskazany adres 10 kodów kresowych, wyciętych z produktów biorących udział w promocji.

Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktów z Niebieskim Misiem NESTLÉ oraz budowanie wizerunku brand hero. Akcję poprzedzały działania na Facebooku oraz konkurs fotograficzny.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA