Nestle chce wzmocnić sprzedaż produktów dla dzieci

Autor: dlahandlu.pl 23 sierpnia 2013 15:38

„Rośnij z Niebieskim Misiem!" - pod taką nazwą ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna produktów NESTLÉ dla dzieci, sygnowanych wizerunkiem Niebieskiego Misia.

W promocji jest do zdobycia 10 000 nagród: maskotki Niebieskiego Misia oraz ręczniki kąpielowe i ciepłe kocyki z jego wizerunkiem. Nagrody otrzymają uczestnicy akcji, którzy w określonym terminie wyślą na wskazany adres 10 kodów kresowych, wyciętych z produktów biorących udział w promocji.

Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktów z Niebieskim Misiem NESTLÉ oraz budowanie wizerunku brand hero. Akcję poprzedzały działania na Facebooku oraz konkurs fotograficzny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane