Nestle Polska z kampanią rekomendacji

Autor: pr 4 kwietnia 2016 09:44

Nestle Polska z kampanią rekomendacji Fot. mat.pras.

Nestlé Polska, producent kawy NESCAFÉ 3in1, kolejny raz realizuje kampanię marketingu rekomendacji. W drugiej połowie marca ruszyła kampania WOM, w której bierze udział 1 tys. ambasadorów. Za projekt odpowiada agencja Streetcom Polska.

Zadaniem realizowanej kampanii dla marki NESCAFÉ 3in1 jest zachęcanie konsumentów do spróbowania dwóch nowych napojów kawowych NESCAFÉ 3in1 – Sweet Vanilla i Warmy Caramel. Ważnym elementem akcji jest także budowanie wizerunku marki w grupie docelowej, związanej z młodością, mobilnością i wygodą. Motywem przewodnim kampanii jest hasło: NESCAFE 3in1 Przyjemnie rozkręca Twój dzień.

W kampanii bierze udział 1 tysiąc ambasadorów z 360 tys. społeczności Streetcom. Do projektu zostały zaproszone młode osoby, w wieku 18-25 lat. Do ich zadań należy przetestowanie dwóch nowych smaków NESCAFÉ 3in1. A następnie zarekomendowanie ich wśród znajomych. Ambasadorzy będą również udostępniać w social mediach grafiki związane z produktem, a na Facebooku, za pośrednictwem aplikacji mobilnej, dodawać własne komentarze, zdjęcia ze spotkań oraz hashtagi.

Na potrzeby działań product seeding, ambasadorzy otrzymali w paczkach, dwie torby NESCAFÉ 3in1 o smaku Sweet Vanilla oraz dwie torby Warmy Caramel; każda z toreb pakowana po 10 paluszków.

Agencja przewiduje, że w trakcie kampanii zbuduje ponad milion kontaktów z marką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane