REKLAMA
REKLAMA

Nestle: Polski rynek handlu upodabnia się do rynków Europy Zachodniej

www.portalspozywczy.pl 14 stycznia 2014 14:42

Rynek handlu w Polsce coraz bardziej upodabnia się do klasycznych rynków europejskich. To efekt między innymi dynamicznego wzrostu dyskontów i rozwoju handlu nowoczesnego - uważa Paolo Fagnoni, wiceprezes koncernu Nestle na Europę i członek zarządu Nestle Polska.

REKLAMA
- Widzimy, że rynek w Polsce zmienia się dramatycznie, ale jeśli popatrzymy na to z perspektywy Europy, nie jest to nic nowego. Polska była całkowicie inna 3-4 lata temu, zanim nastąpił agresywny wzrost dyskontów. Teraz coraz bardziej upodabnia się do rynków Europy Centralnej, do standardowych, klasycznych rynków europejskich - mówi Paolo Fagnoni, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Jego zdaniem, widoczny jest wzrost liczby dyskontów i wzrost udziałów handlu nowoczesnego. - Dostrzegamy również gwałtownie rosnące znaczenie sieci detalicznych, także jako producentów marek własnych w każdym segmencie, w którym jesteśmy obecni - mówi Paolo Fagnoni.

Dlatego, jak tłumaczy, koncept podziału na Europę Wschodnią i Zachodnią przestaje mieć rację bytu. - Region Europy Centralnej z takimi krajami jak Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Serbia w kontekście handlu, rozwoju czy oczekiwań konsumentów zaczyna coraz bardziej upodabniać się do regionu Europy Zachodniej - ocenia wiceprezes Nestle Europe.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA