Nestle promuje kawę Nescafe Classic

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2011 15:31

Nestle promuje kawę Nescafe Classic

Nestlé Polska rozpoczęło 21 lutego 2011 roku zakrojoną na szeroką skalę akcję marketingową dla kawy NESCAFÉ Classic pod hasłem „NESCAFÉ Classic na dzień dobry!".

W ramach zaplanowanych działań o poranku można spotkać przedstawicieli marki częstujących przechodniów kawą NESCAFÉ Classic, dotrzeć do biura specjalnym NESCAFÉ Busem czy wygrać nagrody w konkursach radiowych. Kampania promocyjna obejmująca dwadzieścia polskich miast i potrwa do 26 marca.

Celem kampanii „NESCAFÉ Classic na dzień dobry!" jest wzrost świadomości marki NESCAFÉ Classic. Nagrody w konkursiue to kubki XXL NESCAFÉ Classic oraz nagroda pieniężna w wysokości 200 zł za najlepszą wypowiedź dnia.

Aktywacja marki NESCAFÉ Classic wsparta jest kampanią billboardową, specjalnymi rozkładami jazdy busów NESCAFÉ na przystankach czy działaniami reklamowymi wykorzystującymi autobusy miejskie i outdoor z indywidualnym copy dla każdego z miast. Elementami graficznymi akcji zostały opatrzone zarówno pojazdy, jak i ich wnętrze. Zabawne hasła: „komu kawę - ręka w górę" na uchwytach i gigantyczne dmuchane kubki NESCAFÉ Classic zostaną wkomponowane w przestrzeń miejską i będą promowane w punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane