Nestle promuje w kinach miksy kawowe Nescafe 3in1

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 28 maja 2012 12:03

W maju firma Nestlé wystartowała z kampanią promującą miksy kawowe NESCAFÉ. Pod hasłem NESCAFÉ Rozkręca Twój Dzień, marka będzie obecna w kinach sieci Cinema-City w całej Polsce.

Każdy, kto od 11 maja do 7 czerwca zakupi bilet na seans filmowy w kinie Cinema-City otrzyma paluszek NESCAFÉ 3in1 Classic. W ciągu miesiąca rozdanych zostanie aż 500 tysięcy sampli.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Cinema-City ze względu na jej ogólnopolski charakter, największą liczbę sal kinowych oraz obecność w większych i mniejszych miastach. Z kampanią jesteśmy obecni w 33 kinach. Wybór sieci Cinema-City pozwala dotrzeć do naszej grupy docelowej - młodych, aktywnych ludzi, rozpoczynających swoją przygodę z kawą - mówi Dorota Gawrońska, Product Manager w firmie Nestlé Polska.

W ramach kampanii na ekranach kinowych będzie wyświetlany nowy spot reklamowy NESCAFE 3in1Classic. Kampanii on screen i samplingowi w kasach kinowych, będą towarzyszyły roll upy oraz reklama na ekranach plazmowych, a w wybranych kinach pojawią się specjalnie zaprojektowane zagłówki na fotelach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane