PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Nestle startuje z kampanią marki Jojo

Autor: dlahandlu.pl 6 lipca 2011 12:58

4 lipca br. wystartowała nowa kampania telewizyjna promująca markę Jojo (Nestle). Kampania składa się z dwóch spotów, będących wynikiem nowej, całościowej strategii komunikacji dla marki.

Głównym celem kampanii jest inspirowanie i zachęcanie dzieci do zabawy w wymyślanie ciekawych i kreatywnych potraw z pianek Jojo Marshmallow.

W spotach wykorzystano konwencję programów kulinarnych, ale w wersji animowanej, dopasowanej do grupy docelowej.
Kampania TV będzie miała swoje rozwinięcie w internecie. Na stronie www.jojo.pl od 4 lipca do 4 września 2011 r. trwa konkurs dla mam i ich pociech na wymyślenie ciekawej potrawy z pianek.
Na najciekawsze pomysły kulinarne czekają nagrody: konsola Xbox 360, cyfrowe aparaty fotograficzne oraz gry Twister.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9557

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane