PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Nestle startuje z kampanią marki Jojo

Autor: dlahandlu.pl 6 lipca 2011 12:58

4 lipca br. wystartowała nowa kampania telewizyjna promująca markę Jojo (Nestle). Kampania składa się z dwóch spotów, będących wynikiem nowej, całościowej strategii komunikacji dla marki.

REKLAMA

Głównym celem kampanii jest inspirowanie i zachęcanie dzieci do zabawy w wymyślanie ciekawych i kreatywnych potraw z pianek Jojo Marshmallow.

W spotach wykorzystano konwencję programów kulinarnych, ale w wersji animowanej, dopasowanej do grupy docelowej.
Kampania TV będzie miała swoje rozwinięcie w internecie. Na stronie www.jojo.pl od 4 lipca do 4 września 2011 r. trwa konkurs dla mam i ich pociech na wymyślenie ciekawej potrawy z pianek.
Na najciekawsze pomysły kulinarne czekają nagrody: konsola Xbox 360, cyfrowe aparaty fotograficzne oraz gry Twister.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA