Nestle wspiera kampanią sprzedaż lodów Cortina

Autor: dlahandlu.pl 26 maja 2014 14:49

Należąca do Nestlé Schöller marka lodów CORTINA prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały"! Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja. Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej.

Pierwszy etap działań promocyjnych skoncentrowany jest na bezpośrednim dotarciu do grupy docelowej i zachęceniu do spróbowania produktu. By osiągnąć ten cel, w 10 miastach w Polsce, na 50 uczelniach wyższych marka prowadzi samplingi, które potrwają do końca maja. Konsumentom zostanie rozdanych w sumie aż 200 000 lodów CORTINA. Samplingi zostały wsparte kampanią outdoorową, w ramach której w sąsiedztwie tych samych uczelni pojawiły się billboardy promujące markę.
W celu wzmocnienia komunikacji i zwiększenia jej zasięgu spoty sponsoringowe CORTINA wyświetlane są na platformie TVN Player podczas największych hitów stacji: seriali „Lekarze", „Prawo Agaty" i „Sama Słodycz" oraz programów; „Ugotowani" i „Project Runway".
26 maja marka startuje również z szeroką kampanią TV, obejmującą swoim zasięgiem m.in. kanały TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, Polsat, MTV i TV Puls. W telewizji będą emitowane trzy 15-sekundowe spoty. 

Celem naszej kampanii jest zaprezentowanie marki CORTINA w nowej odsłonie. Trzy smaki CORTINA classic, CORTINA toffi, CORTINA tiramisu dostępne są w nowych opakowaniach z grafiką nawiązującą do trzech ważnych sfer życia kobiet: miłości - Love, spokoju - Peace oraz muzyki i żywiołu - Rock&Roll.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane