PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Netto analizuje potencjał rynku e-commerce w Polsce

www.portalspozywczy.pl 9 stycznia 2014 20:15

Netto Polska, sieć dyskontów, rozważa wprowadzenie e-commerce, jednak na razie tylko przygląda się temu rynkowi i nie ma konkretnych planów w tej sprawie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

REKLAMA
- Owszem, to prawda, rozważamy wprowadzenie e-commerce, tak jak rozważamy bardzo wiele różnych innych rozwiązań. Przyglądamy się rynkowi e-commerce, bo to rynek o wartości - o ile dobrze pamiętam - niemal 24 miliardów złotych w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Kent Petersen.

- Uruchomiliśmy te usługi w Danii. Sieć hipermarketów Bilka wprowadziła platformę e-commerce. Przyglądamy się, jak funkcjonuje. Oczywiście, moglibyśmy to rozwiązanie wykorzystać także w Polsce, ale nie mamy żadnych konkretnych planów z tym związanych, mimo że możliwości istnieją - dodaje.

W październiku madia informowały, że duński Dansk Supermarked, operator sieci dyskontów Netto, zaangażował się na drobną skalę w e-commerce poprzez stworzenie NETtorvet (sprzedaż online m.in. elektroniki, zabawek, sprzętu sportowego), co pozwala na zamówienie produktów z fizyczną płatnością i odbiorem w magazynie danego sklepu. DS nie ma jeszcze konkretnego planu na ustanowienie sprzedaży swoich produktów on-line.

Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości detalistą spożywczym na rynku duńskim należącym do jednej z najszybciej rozwijających się firm w tej branży. Podstawą strategii DS jest ekspansja geograficzna oraz poszerzanie gamy produktów (w tym marek własnych) w hipermarketach i sklepach dyskontowych. Do flagowej inicjatywy biznesowej DS należy sieć Netto, na rozwój której kładziony jest bardzo duży nacisk zarówno na rynku wewnętrznym, jak i po za granicami kraju.

Należąca do Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

Grupa Dansk Supermarked rozwija sieci sklepów pod szyldami Netto, Fotex, Bilka i Salling w Danii, Polsce, Niemczech i Szwecji.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14067

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA