Netto bada opinie klientów dzięki Opinello

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2015 12:28

Od września bieżącego roku Netto Polska prowadzi internetowe badanie konsumenckie, w którym wzięło udział już ponad 16 000 osób. Dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu Opinello, sieć może na bieżąco monitorować opinie klientów na temat swoich placówek.

Od dwóch miesięcy sieć Netto Polska korzysta z Opinello, narzędzia stworzonego przez szczecińską firmę Intelevo, którego celem jest monitorowanie na bieżąco aktualnych opinii klientów. Z danych Opinello wynika, że ponad 90 proc. klientów Netto znalazło w sklepie wszystkie produkty, które zamierzało kupić, a wskaźnik lojalności klientów wynosi 51 punktów. – „Dzięki Opinello w szybki i wiarygodny sposób jesteśmy w stanie ocenić, które działania spotykają się z pozytywną reakcją naszych klientów, a gdzie powinniśmy pomyśleć o wprowadzeniu zmian” – mówi Sławomir Nitek. – „Narzędzie to pomaga nam również monitorować wiele podstawowych informacji na temat osób odwiedzających nasze sklepy, takich jak częstotliwość robienia zakupów, zadowolenie z oferty naszych sklepów, ale także z oferty naszych lokalnych poddzierżawców, bo jedno z pytań dotyczy właśnie ich. Bardzo ważny jest również fakt, że do wyników badań bieżący dostęp ma kadra kierownicza, dzięki czemu osoby decyzyjne mogą niezwłocznie reagować na uwagi klientów”.

Każdy klient, który zrobi zakupy w dowolnym sklepie Netto, może wejść na stronę www.opinello.com, a następnie wprowadzić kod znajdujący się na paragonie otrzymanym w kasie i wypełnić krótką ankietę na temat jakości konkretnej placówki. Dodatkowym benefitem dla klientów, którzy wypełnią kwestionariusz, są nagrody – codziennie wygrać można 100 zł, a raz w tygodniu losowana jest nagroda specjalna w wysokości 2000 zł.

Netto Polska ma ok. 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad
5 tys. osób. 
 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • były klient 2017-05-21 18:28:54

    "kierownictwo" w osobie pani Violety w Netto w Opolu przy ul. Oleskiej jest poniżej jakiegokolwiek poziomu kultury i szacunku dla klienta. Na zwrot śmierdzącego -o dziwo jeszcze w terminie przydatności - mięsa padł komentarz z uśmiechem na twarzy "trzeba było nie kupować". Dziękujemy pani Violu! Byle tak dalej! Bałagan, syf na sklepie. Ma pani z czego być dumna:(

  • Graz 2017-05-20 11:02:30

    Netto w Opolu na ul.oleskiej duży wybór produktów ale mało wyprzedaży jeśli chodzi o przemysł pracownicy tego sklepu są bardzo mili A kierownictwo sklepu zawsze chętne do pomocy.

  • BRONISŁAW 2017-05-17 18:05:04

    Od 16.05 2017 miało być w promocji Masło Polskie Mlekowity tylko nie w sklepie przy ul.Nowodworkiej we Wrocławiu.Chodzę już trzeci dzień o 6.00-12.00-16.00 ciągle słyszę brak. Podobnie było w ubiegłym tygodniu z jednodniową promocją Osełki 500 g. Uważam iż jestem robiony w bambuko.

ZOBACZ WSZYSTKIE (25)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane