Netto będzie mieć wkrótce kilkanaście sklepów w Warszawie

www.portalspozywczy.pl 22 grudnia 2013 18:05

Sieć Netto otworzyła swój pierwszy sklep w Warszawie. W ciągu roku chce ich mieć w stolicy i okolicach przynajmniej kilkanaście. Dyskonter chce szybko zwiększać liczbę placówek także w innych dużych miastach.

Duże miasta stały się jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju sieci dyskontów Netto w Polsce. Jak podkreśla w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska, operator bardzo długo czekał na uruchomienie pierwszego sklepu w Warszawie.

- Dotychczas byliśmy postrzegani jako sieć regionalna. Wejście na stołeczny rynek oznacza, że stajemy się siecią ogólnopolską - mówi Sławomir Nitek.

- Ta inwestycja potwierdza nasze wcześniejsze deklaracje dotyczące planów ekspansji na cały kraj. Przyjęta przez nas strategia zakłada rozszerzanie działalności na kolejne regiony - dodaje.

20 grudnia ruszył przy ul. Wisełki 6 pierwszy sklep sieci Netto w Warszawie. Jak zapowiada przedstawiciel duńskiego dystrybutora, to nie ostatnia placówka w stolicy. - Na początku 2014 r. uruchomimy na stołecznym rynku kolejny sklep. Realizacja obiektu jest obecnie na ukończeniu. Jednocześnie prowadzimy obecnie w Warszawie prace nad kilkunastoma projektami. Mam nadzieję, że za rok na stołecznym rynku będzie działał nie jeden sklep, ale kilkanaście placówek - tłumaczy Sławomir Nitek.

Przedstawiciel sieci podkreślił znaczenie dla strategii Netto ekspansji w największych miastach kraju. - Gdy patrzymy na zakres otwarć naszych sklepów w 2013 r. to wiele sklepów powstało właśnie w największych miastach w kraju m.in. w Trójmieście, aglomeracji śląskiej w tym w Katowicach, Gliwicach, czy Sosnowcu. Kilka dni temu ruszył kolejny sklep w Poznaniu, a we Wrocławiu, gdzie działają już dwie placówki, są w przygotowaniu kolejne projekty. To nasza strategia na najbliższe lata - wyjaśnia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sławomir Nitek.

Dyrektor operacyjny Netto Polska wyjaśnił także, dlaczego dystrybutor chce przyspieszyć rozwój w największych krajowych aglomeracjach miejskich. Duże miasta, to nie tylko większa liczba klientów z bardziej zasobnym portfelem, ale także większe możliwości ekspansji niż w małych i średnich miastach.

- Obecnie wszędzie jest konkurencja, ale w dużych miastach walka z konkurentami jest łatwiejsza. Jednocześnie tort zakupowy w dużych aglomeracjach, który jest do podziału, jest dużo większy niż w małych miasteczkach, gdzie działa już po kilka Biedronek, czy sklepów Lidl, czy Netto - mówi Nitek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane