Netto chce inwestować ok. 200 mln zł rocznie

www.portalspozywczy.pl 4 maja 2015 15:01

Netto Polska chce inwestować około 200 mln złotych rocznie przez kolejne lata i co roku otwierać między 20-30 sklepów w naszym kraju – mówi Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska, w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl.

- Nadal chcemy rozwijać się w Polsce i tu inwestować. Mamy plan inwestycyjny opiewający mniej więcej na około 200 milionów złotych rocznie – na ten rok i na kolejne lata – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen.

- W tym roku planujemy otworzyć między 20 a 30 nowych sklepów – dodaje.

Sieć dyskontów Netto daje też sygnał, że może mieć docelowo nawet 3 tysiące sklepów w Polsce, jeśli siła nabywcza konsumentów w Polsce wzrośnie do poziomu siły nabywczej konsumentów w Danii. Sieć chce rozszerzać działalność na obecnych rynkach w Polsce i nie planuje na razie wchodzić do południowo-wschodniej Polski.

Sieć sklepów Netto Polska, należąca do duńskiego koncernu handlowego Dansk Supermarked, liczy obecnie ok. 335 placówek w naszym kraju.  Jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, gdy otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

Dansk Supermarked to drugie co do wielkości przedsiębiorstwo działającego w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się także w Niemczech i Szwecji.

W ubiegłym roku większościowym udziałowcem Dansk Supermarked została duńska Grupa Salling.

Netto Polska jest trzecią co do wielkości siecią dyskontów w naszym kraju po Biedronce, należącej do portugalskiej Jeronimo Martins oraz niemieckim Lidlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane