Netto debiutuje z programem lojalnościowym

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2016 14:58

Netto wprowadza program lojalnościowy „Ze Scottiem dookoła świata”, kierowany do rodzin z dziećmi. Za każde wydane w Netto 25 zł będzie można otrzymać prezent w postaci zestawu 4 kart do kolekcjonowania i zabawy, przeznaczony dla dzieci w wieku 5-10 lat.

W ramach akcji będzie można zebrać kilka zestawów kart, kolekcjonerski album oraz zagrać w trzy różne gry. Z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz dania dla niemowląt. Zestawy można również kupić za jedyne 1,99 zł. Kolekcjonerski album, zawierający łamigłówki i ciekawostki na temat różnych kontynentów, jest dostępny w cenie 8,99 zł i zawiera 14 foliowanych stron, w zakładkach każdej z nich można umieścić do 6 kart. Program lojalnościowy „Ze Scottiem dookoła świata” będzie trwał do 3 lipca. Jak wskazują badania, w programach lojalnościowych oraz motywacyjnych bierze udział 20 proc. konsumentów. Najczęściej zaś korzystają z nich osoby w wieku 25-39 lat, stanowiące 28 proc. konsumentów.

Netto ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane