Netto dostarczy produkty do konkurencji kulinarnych w MasterChef Junior

Autor: dlahandlu.pl 16 lutego 2016 13:08

W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi show kulinarne – MasterChef Junior. Partnerem programu jest Netto.

Netto wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Sieć zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium). Netto będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.

W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8 – 13 lat. Jurorami są Michel Moran, Anna Starmach i Mateusz Gessler.
Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane