PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Netto: Marki własne są przyszłością handlu

Autor: Central Europe Retail Update 4 listopada 2010 20:40

Zdaniem Sławomira Nitka z sieci Netto sprzedaż towarów typu private label będzie w Polsce bardzo dynamicznie rosła. To produkty sieciowe są przyszłością handlu. Zdaniem Nitka ten rynek wciąż ma duży potencjał rozwoju i pozostaje w fazie wzrostu.

Zdaniem Sławomira Nitka z sieci Netto sprzedaż towarów typu private label będzie w Polsce bardzo dynamicznie rosła. To produkty sieciowe są przyszłością handlu. Zdaniem Nitka ten rynek wciąż ma duży potencjał rozwoju i pozostaje w fazie wzrostu.

Według dyrektora sieci Netto ożywienie gospodarcze zwiększy zapotrzebowanie na towary nieżywnościowe, ale w odniesieniu do żywności, konsumenci pozostaną wierni produktom, które są postrzegane jako smaczne i niedrogie - informuje „CERU".

Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2010 r. marki własne stanowiły 10 proc. ogółu przychodów ze sprzedaży generowanych przez sieć Netto. Produkty sieciowe stanowiły ok. 15 proc. asortymentu sieci.

Sprawdź ceny w sklepach Netto

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane