REKLAMA
REKLAMA

Netto: Marki własne są przyszłością handlu

Autor: Central Europe Retail Update 4 listopada 2010 20:40

Zdaniem Sławomira Nitka z sieci Netto sprzedaż towarów typu private label będzie w Polsce bardzo dynamicznie rosła. To produkty sieciowe są przyszłością handlu. Zdaniem Nitka ten rynek wciąż ma duży potencjał rozwoju i pozostaje w fazie wzrostu.

REKLAMA

Zdaniem Sławomira Nitka z sieci Netto sprzedaż towarów typu private label będzie w Polsce bardzo dynamicznie rosła. To produkty sieciowe są przyszłością handlu. Zdaniem Nitka ten rynek wciąż ma duży potencjał rozwoju i pozostaje w fazie wzrostu.

Według dyrektora sieci Netto ożywienie gospodarcze zwiększy zapotrzebowanie na towary nieżywnościowe, ale w odniesieniu do żywności, konsumenci pozostaną wierni produktom, które są postrzegane jako smaczne i niedrogie - informuje „CERU".

Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2010 r. marki własne stanowiły 10 proc. ogółu przychodów ze sprzedaży generowanych przez sieć Netto. Produkty sieciowe stanowiły ok. 15 proc. asortymentu sieci.

Sprawdź ceny w sklepach Netto


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA