Netto nie planuje wchodzić do południowo-wschodniej Polski

www.portalspozywczy.pl 28 kwietnia 2015 19:48

Sieć dyskontów Netto chce rozszerzać działalność na obecnych rynkach w Polsce i nie planuje na razie wchodzić do południowo-wschodniej Polski - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Fogh Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

Kent Petersen sygnalizuje, że docelowo sieć Netto może mieć nawet trzy tysiące sklepów w Polsce. Gdzie będzie otwierać te sklepy, w jakiej części Polski?

- Można to sobie zwizualizować, patrząc na lokalizację naszych centrów dystrybucyjnych i rysując wokół nich koła o średnicy 300 kilometrów. To właśnie obszary, w jakich chcemy rozwijać sieć naszych sklepów – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen.

- Nie zamierzamy na razie rozszerzać obecności np. w południowo-wschodniej Polsce. Planujemy intensyfikować obecność Netto na naszych obecnych rynkach - dodaje.

Sieć sklepów Netto Polska, należąca do duńskiego koncernu handlowego Dansk Supermarked, liczy obecnie ok. 335 placówek w naszym kraju. Jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, gdy otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

Netto Polska jest trzecią co do wielkości siecią dyskontów w naszym kraju po Biedronce, należącej do portugalskiej Jeronimo Martins oraz niemieckim Lidlu.

Dansk Supermarked to drugie co do wielkości przedsiębiorstwo działającego w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się także w Niemczech i Szwecji. W ubiegłym roku większościowym udziałowcem Dansk Supermarked została duńska Grupa Salling.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane