Netto notuje wzrost sprzedaży w Polsce

Autor: portalspozywczy.pl 10 lutego 2012 14:08

Netto notuje wzrost sprzedaży w Polsce

Duńska sieć dyskontów Netto, zanotowała w 2011 r. wzrost sprzedaży w naszym kraju. - Nie mamy jeszcze zamkniętego roku obrachunkowego, ale mogę powiedzieć, że w ub. roku mieliśmy kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży like for like. Na podobny wynik liczymy także w 2012 r. - mówi Sławomir Nitek, wicedyrektor sieci Netto Polska.

Według Sławomira Nitka w 2012 r. może być nienajgorszy dla handlu w Polsce. Należy jednak brać pod uwagę wszystkie, nawet najgorsze scenariusze dotyczące sytuacji gospodarczej w kraju i Europie, i uwzględniać je w prowadzonym biznesie.

Jego zdaniem negatywny wpływ na rynek handlowy w Polsce i wyniki sieci handlowych mogą mieć wysokie ceny surowców. - Najgroźniejsza jest wysoka cena oleju napędowego, która przekłada się m.in. na koszty transportu, a finalnie na ceny produktów na sklepowych półkach. Jeśli ceny towarów wzrosną jeszcze mocniej, klienci przestaną je kupować lub będą kupować ich mniej - wyjaśnia dyrektor operacyjny sieci Netto Polska.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane