Netto Polska przyspieszy tempo rozwoju i chce zostać liderem cenowym

Autor: portalspozywczy.pl 24 marca 2011 11:10

- Plany inwestycyjne Netto Polska przewidują zwiększanie tempa rozwoju sieci do 50 sklepów rocznie od 2013 roku - zapowiada Kent Petersen, dyrektor Netto Polska.

Sieć zamierza rozwijać sieć na wschodzie kraju i wybudować nowy magazyn. - Bierzemy pod uwagę kilka miejscowości. Netto będzie rozwijać się za linią Wisły, na terenach województw pomorskiego, łódzkiego, Warmii i Mazur - wylicza Kent Petersen.

Dyrektor Netto nie chce zdradzić, czy i kiedy sieć otworzy pierwsze sklepy w stolicy.

Firma chce też być postrzegana jako najtańsza sieć detaliczna na rynku. - Przez wiele miesięcy minionego roku pozostawaliśmy liderem cenowym na rynku, będąc postrzeganym jako najtańsza sieć. Tę pozycję utrzymujemy także od początku nowego roku - mówi Kent Petersen, dyrektor Netto Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane