Netto poszerzy asortyment produktów marki własnej

Autor: portalspozywczy.pl 22 marca 2011 20:47

- Będziemy pracować nad zwiększaniem udziałów marki własnej w naszym asortymencie, tak pod względem liczby produktów, jak i ich udziału w sprzedaży - mówi Sławomir Nitek, wicedyrektor Netto Polska. Obecnie na półkach sklepów sieci Netto można znaleźć ok. 180 produktów. Do końca roku w sklepach może się pojawić kolejnych kilkanaście artykułów pod własną marką.

- Obecnie tego typu produkty stanowią ok. 15 proc. asortymentu naszych sklepów i generują ok. 10 proc. obrotów - dodaje Sławomir Nitek.

Wicedyrektor Netto Polska nie chce zadeklarować, o ile proc wzrośnie udział marki własnej w asortymencie sklepów Netto w 2011 r.

- Będziemy starali rozwijać markę własną w obszarze produktów podstawnych, pierwszej potrzeby, np. jogurtów, serków, czy dżemów. Pracujemy nad rozwojem kategorii soków i napojów. Bardzo dobrze nam się sprzedają makarony. Planujemy rozwój artykułów chemicznych - wyjaśnia Nitek.

Czytaj więcej w artykule: Sieć Netto pracuje nad nowymi produktami private label


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane