PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Netto prowadzi internetowe badanie konsumenckie

Autor: www.dlahandlu.pl 28 grudnia 2015 10:01

Netto od kilku miesięcy prowadzi internetowe badanie konsumenckie, w którym wzięło udział już ponad 20 000 osób. Dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu sieć monitoruje opinie klientów na temat swoich placówek.

- Z danych Opinello wynika, że ponad 90 proc. klientów Netto znalazło w sklepie wszystkie produkty, które zamierzało kupić. Wysoki jest także wskaźnik NPS (czyli Net Promoter Score), który określa lojalność klientów wobec marki. Jak wynika z wrześniowego raportu PBS Loyalty Benchmark , najwyższy wskaźnik NPS dotyczy sieci dyskontowych i wynosi 31 punktów – w przypadku sieci Netto wskaźnik ten wynosi aż 51 punktów - podkreśla sieć.
Nowe narzędzie pomaga również monitorować wiele podstawowych informacji na temat osób odwiedzających sklepy Netto , takich jak częstotliwość robienia zakupów, zadowolenie z oferty sklepów, ale także z oferty lokalnych poddzierżawców.

- Bardzo ważny jest również fakt, że do wyników badań bieżący dostęp ma kadra kierownicza, dzięki czemu osoby decyzyjne mogą niezwłocznie reagować na uwagi klientów - zaznacza sieć.

Benefitem dla klientów, którzy wypełnią kwestionariusz, są nagrody – codziennie wygrać można 100 zł, a raz w tygodniu losowana jest nagroda specjalna w wysokości 2000 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane