REKLAMA
REKLAMA

Netto rozpoczyna modernizację swoich sklepów, w tym roku zostanie wyremontowanych 10 proc. placówek

www.portalspozywczy.pl 29 maja 2012 12:12

Netto rozpoczyna modernizację swoich sklepów, w tym roku zostanie wyremontowanych 10 proc. placówek

- W ubiegłym roku w Polsce otworzyliśmy 30 sklepów, w tym roku mamy zamiar otworzyć 40, a w następnym 50 lub nawet więcej - mówi Kent Petersen, dyrektor sieci handlowej Netto.

REKLAMA

Duński operator chce otworzyć swoje pierwsze sklepy w stolicy kraju. - Wciąż szukamy możliwości lokalizacji w Warszawie i jestem pewien, że już wkrótce warszawiacy będą mogli wybrać się na zakupy do Netto - dodaje Kent Petersen.

Szef Netto zapowiada także zmiany wewnątrz polskich sklepów sieci, firma chce je wyremontować i wprowadzić nową wizualizację. - Bacznie przyglądamy się naszym sklepom i przygotowujemy nowe projekty wnętrz, które ciągle udoskonalamy. Na początku tego roku opracowaliśmy projekt zmiany ich wystroju, wprowadzenie bardziej kolorowej i nowoczesnej wizualizacji. Sukcesywnie będziemy wdrażać ją we wszystkich nowych oraz remontowanych sklepach - tłumaczy Kent Petersen.
I dodaje: - Modernizujemy nasze placówki - w tym roku po gruntownych zmianach ponownie otworzyliśmy sklepy: w Szczecinie, Lubsku, Gorzowie Wielkopolskim, Dębnie Lubuskim, Koszalinie i Szubinie. Prace modernizacyjne obejmują zmianę organizacji sali sprzedaży. Impulsem do tych zmian są opinie, zbierane zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Każdą z nich bierzemy pod uwagę. Plan modernizacji na rok 2012 przewiduje 29 placówek, co stanowi ponad 10 proc. wszystkich sklepów Netto.

Szef Netto w Polsce zapewnia, że sieć zamierza utrzymywać taką samą strategię rozwoju jak dotychczas być blisko klienta, rozwijać sieć sklepów osiedlowych, obecnych przy dużych skupiskach mieszkalnych i oferować najwyższej jakości produkty za najniższe ceny.

Jak zapewnia dyrektor sieci Netto w Polsce, jego firma nie boi się konkurentów. - Nie obawiamy się, ale traktujemy konkurencję z szacunkiem. Na rynku musi istnieć konkurencja, musimy pamiętać o jej istnieniu, ale bez zbędnych obaw. Osobiście uważam, że w obecnych warunkach nie jest możliwe, aby na polskim rynku pojawiły się nowe sieci handlowe i od zera budowały swoją pozycję. Jesteśmy i nadal będziemy świadkami raczej konsolidacji rynku. Jeśli jakiś nowy gracz wejdzie do Polski, to raczej spodziewam się, że zechce przejąć istniejącą sieć - wyjaśnia Kent Petersen.

  • feri 2012-05-30 12:08:27

    świetnie! netto o dobra marka! ceny konkurencyjne, produkty wysokiej jakości,do tego znane polskie marki! hipermarkety moga sie schować-szczegolnie Tesco( najdrozszy w tej kategorii) i dyskont Lidl( najgorszy z dyskontów), ktore to tez mam w zasiegu reki.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA