Netto startuje z marką premium

Autor: www.dlahandlu.pl 17 listopada 2014 14:12

Netto startuje z marką premium

17 listopada sieć sklepów Netto wprowadziła do sprzedaży nową markę "Premieur". W portfolio znajdziemy takie produkty jak m.in.: krewetki, tunezyjskie daktyle czy praliny premium, czekolady, makarony. Sieć pozycjonuje towary jako luksusowe.

Pod logo Premieur znajduje się 60 produktów. Sieć informuje, że wprowadzi je wszystkie do końca roku.

Własną markę premium ma jeden z głównych konkurentów Netto - sieć Lidl.  Pod logo Deluxe spółka sprzedaje drogie produkty luksusowe jak szynkę parmeńską czy homary.

Sieci takie jak Lidl, Netto czy Aldi już jakiś czas temu zaczęły oddalać się od typowego dyskontu m.in. poprzez wprowadzenie marek premium, marek brandowych czy nowoczesną architekturę sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane