Netto stawia na wielopaki

Autor: dlahandlu.pl 17 sierpnia 2015 09:49

W najnowszej gazetce promocyjnej sieć Netto pod hasłem "Potęga okazji" promuje zakupy wielopaków - aby uzyskać bardziej korzystną cenę, należy kupić dwa lub trzy produkty. Promocją obejmuje ok. 30 produktów.

Wielopaki to jedna z najpopularniejszych technik sprzedażowych.

W sierpniu ub. r. z podobną akcją wystartowała Biedronka, a dwa lata temu - Żabka oraz Freshmarket, gdzie produkty zostały połączone w tzw. "wielosztuki". Oferta Żabki nie była promocją, tylko stałym elementem oferty przygotowanej dla klientów sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane