Netto szuka okazji akwizycyjnych w Polsce

Autor: portalspozywczy.pl 13 lutego 2012 19:32

Przyglądamy się wszystkim możliwościom akwizycyjnym na polskim rynku - zapewnia Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny sieci Netto Polska. Jednak jak zaznacza, nie sztuką jest kupić cokolwiek, za wysoką cenę. - Sztuką jest kupić dobrą firmę, za odpowiednią cenę, w koncepcie, który pasowałby do obecnie rozwijanego w Polsce formatu dyskontów - wyjaśnia wicedyrektor Netto.

Jak dodaje, sieci handlowych pasujących do konceptu rozwijanego przez Netto nie ma zbyt wiele, ale widzi możliwości akwizycyjne.
Sławomir Nitek nie chciał zdradzić, czy do ewentualnych przejęć mogłoby dojść w najbliższym czasie.

Na pytanie, czy Netto jest zainteresowane zakupem aktywów sieci Stokrotka od Emperia Holding, Sławomir Nitek stwierdził, że nie może tej informacji potwierdzić, ale jak zaznaczył jego firma jest otwarta na wszelkie opcje powiększenia swojego potencjału na rynku polskim.

Obecnie na polskim rynku działa ponad 240 dyskontów pod szyldem duńskiej sieci Netto.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane