REKLAMA
REKLAMA

Netto wybrało agencję do nowej kampanii marketingowej

Autor: dlahandlu.pl 26 czerwca 2015 09:45

Netto, trzecia pod względem wielkości sieć dyskontów w Polsce, w konkursie ofert wybrała agencję Nairobia do przeprowadzenia kampanii z okazji 20 rocznicy obecności marki na polskim rynku.

REKLAMA

Nairobia odpowiada za kompleksowe przygotowanie działań jubileuszowych - od stworzenia koncepcji spotu urodzinowego po realizację szeregu działań na terenie sklepów Netto. 

Skierowane do klientów działania rocznicowe są tradycją, kontynuowaną od wielu lat przez wywodzącą się z Danii sieć handlową. Rozpoczynają się - również tradycyjnie -  we wrześniu.

Sieć sklepów Netto Polska, należąca do koncernu handlowego Dansk Supermarked, liczy obecnie ok. 335 placówek w naszym kraju. Jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, gdy otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA