PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Netto z nowym domem mediowym

Autor: www.dlahandlu.pl 17 września 2013 09:34

The Media Insight zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę mediową sieci sklepów Netto. Warszawski dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych sieci Netto.

REKLAMA
Netto w ciągu 18 lat swojej obecności na polskim rynku sieć otworzyło ponad 290 sklepów w zachodniej, północnej i południowej Polsce. Od września za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych realizowanych dla Netto odpowiada dom mediowy The Media Insight. Działania promujące ofertę Netto realizowane będą w pierwszym etapie głównie w telewizji oraz w radiu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA