Netto zapowiada duże obniżki cen

www.portalspozywczy.pl 29 kwietnia 2013 11:00

Skupienie się na produktach narodowych oraz duże obniżki cen na zagraniczne, importowane towary - to, zdaniem Kenta Fogha Petersena, prezesa sieci Netto Polska, dwa główne filary strategii duńskiej firmy.

Jak podkreśla Petersen, podobną taktykę jego firma przyjęła również w pozostałych krajach, w których jest obecna: Niemczech, Szwecji oraz Danii. Zaznacza, że również w przyszłości strategia Netto ma opierać się na wspomnianych dwóch filarach. Jego zdaniem, strategiczne wybory firmy dotychczas były prawidłowe, co pozwoliło jej konkurować z większymi graczami na rynku.

Obecnie 90 proc. produktów dostępnych w polskich sklepach Netto pochodzi od krajowych dostawców. Pierwszy sklep Netto w naszym kraju otwarty został w 1995 roku, a obecnie działa ich 281.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane