„Nie idź na zakupy. Zrób je.." w nowej kampanii Frisco.pl

Autor: wirtualnemedia.pl 12 października 2016 10:05


Supermarket internetowy Frisco.pl wystartował z kolejną kampanią.

Hasłem jesiennej kampanii Frisco.pl jest „Nie idź na zakupy. Zrób je…”, a koncepcja kreatywna opiera się na dowcipnych, kontekstowych hasłach oraz ilustracjach. Internetowy supermarket w najnowszej kampanii chce udowodnić, że zakupy internetowe na jego stronie są tak proste i szybkie, że można je robić w tak zwanym „międzyczasie”, m.in. leniuchując, w kąpieli czy jadąc komunikacją miejską.

- Długofalowym i strategicznym celem naszej komunikacji jest budowanie świadomości marki Frisco.pl jako wygodnej alternatywy dla dużych zakupów spożywczych w marketach. Zachęcamy klientów do zerwania z dotychczasowymi nawykami i udowadniamy, że zakupy spożywcze nie muszą już oznaczać wielogodzinnej wyprawy do hipermarketów - mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Akcja obejmuje radio, internet (m.in. video, notyfikacje mobilne) oraz outdoor (billboardy, nośniki w komunikacji miejskiej). Częścią kampanii jest również organizowany przez Frisco.pl konkurs. Zadaniem uczestników, którzy kupią co najmniej jeden z produktów konkursowych, jest dokończenie zdania: „Nie idę na zakupy. Robię je…”. Co tydzień jury wybiera najkreatywniejszą odpowiedź, której autor otrzyma najnowszego iPhone’a 7.

Aktywności reklamowe będą prowadzone do końca października br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane