Nie tylko Dorota Wellman i Karol Okrasa, ale także Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis w reklamie Lidla

Autor: dlahandlu.pl 2 września 2015 15:20

Nie tylko Dorota Wellman i Karol Okrasa, ale także Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis w reklamie Lidla Twarze nowej kampanii Ldla, fot. Lidl


Lidl Polska startuje na rynku z nową kampanią reklamową, która przybierze formułę talk show, prowadzonego przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Gośćmi programu będą  m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis, znani z programu "Europa da się lubić". Reklamom nadano też nazwę jak regularnemu programowi telewizyjnemu "Dorota, Karol i Goście".  Będzie on emitowany w TVP1 o stałej porze w soboty i niedziele.

Sieć zamierza dzięki nowej kampanii przekonać osoby, które do tej pory nie kupowały w Lidlu, by zaczęły to robić. Firma nie ujawnia jak długo kampania potrwa.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci wynika, że 95,2% respondentów przyrządza osobiście potrawy w domu, a dla niemal co piątego respondenta gotowanie jest nowym doświadczaniem. To właśnie nowicjusze w kuchni, głównie młodzi ludzie z dużych miasta są targetem reklamowym Lidla, który promując dania kuchni świata, chce zwiększyć sprzedaż produktów pochodzących z innych rynków, na których sieć jest obecna.

Polacy najwięcej inspiracji kulinarnych czerpią od rodziny i znajomych (42,1%) oraz z internetu, forów oraz blogów (35,7%), dlatego Lidl zacieśnia współpracę z blogerami kulinarnymi. 

Miejscem centralnym reklamy będzie portal kuchnialidla.pl. Taką samą nazwę, ma też sceneria, w której rozgrywa się reklama, w której Dorota Wellman wraz z Karolem Okrasą gotują i rozmawiają m.in. Borysem Szycem czy Anną Muchą.

Reklama w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście” będzie emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50. Każdy program będzie miał swoją zapowiedź w poprzedzającym tygodniu, zaś Dorota i Karol do kolejnego odcinka zaproszą inne osoby.

Lidl na stronach kuchnialidla.pl publikował przepisy Karola Okrasy, Doroty Wellman i celbytów, występujących w reklamie Lidla. Kontynuacją każdego odcinka będą filmy instruktażowe dotyczące przygotowania zaprezentowanych przepisów.

Na trwającą 3 lata kampanię Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy sieć wydała ponad 1 mld zł. W tym czasie przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. czyli 3 mld zł. Obecnie do sieci należy 547 placówek, z czego 111 zostało otwartych w ciągu ostatnich 3 lat. Do Lidla należy 15 proc. rynku dyskontów.

Jak wynika z badań ABR SESTA na półkach Lidl w maju 2015 dostępnych było 1922 produktów spożywczych, nie licząc pieczywa, wędlin oraz owoców i warzyw. Z tej puli 19 proc. produktów, czyli 357 artykułów było opatrzonych kodem rozpoczynającym się na 590, oznaczającym, że zostały wyprodukowane lub zapakowane w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • krajan 2015-09-04 09:56:08

    ...19% z czego pewnie połowa jest pakowana wiec nie pochodzi z PL... NASZE jest najlepsze dla tego nie chodzę do tego sklepiku ...trzeba wspierać rodzimy biznes, kasa musi zostać i krążyć w obiegu kraju. A tak swoją drogą składy tych samych produktów na półce w DE i PL raczej się różnią wystarczy poczytać.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane