PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Nie widać końca walki cenowej na rynku alkoholi

www.portalspozywczy.pl 27 września 2017 17:10

Według niego na polskim rynku alkoholi mocnych warto zwrócić uwagę na poziom i wrażliwość cen oraz na agresywną walkę cenową, a na razie ta walka niestety się nie skończy. Podkreśla jednocześnie, że Wyborowa Pernod Ricard nie jest zainteresowana udziałem w walce.

- Jednym z wyzwań jest też rosnący koszt produkcji, co jest spowodowane dwoma czynnikami: rosnącymi kosztami surowców, a także kosztami pracy. Mówimy zresztą nie tylko o rosnących kosztach pracy, ale też o braku siły roboczej, a koszty produkcji rosną, a ceny na rynku nie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist.

- Polski rynek jest jednym z trudniejszych i jednym z bardziej wymagających pod względem wrażliwości cenowej i konkurencyjności. Jednak jest to też rynek rosnący w różnych nowych kategoriach takich jak gin czy rum, szampany, a w takich większych segmentach jak whisky – gdzie rynek rośnie dwucyfrowo i wciąż ma ogromny potencjał – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Eric Benoist.

Jak można scharakteryzować polskiego konsumenta alkoholi mocnych? - Polacy są bardzo otwarci na nowości, są ciekawi innowacyjnych produktów i sposobów ich serwowania. Szukają nowych doświadczeń bardziej niż konsumenci w innych krajach zachodnich jak np. w mojej rodzimej Francji – mówi Eric Benoist.

- Z drugiej strony, polski konsument jest też bardzo trudny w tym znaczeniu, że trudno go przy sobie zatrzymać i zdobyć jego lojalność. Polscy konsumenci lubią zmieniać produkty, a także kategorie alkoholi. Są mniej lojalni wobec jednej marki, nawet, jeśli ją dobrze postrzegają - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane