Nielsen Holdings przejął Brandbank

Autor: pr 22 stycznia 2015 14:47

Nielsen Holdings, globalny dostawca informacji i wiedzy o tym, co konsumenci oglądają i kupują, ogłosił pomyślne zakończenie przejęcia Brandbank, światowego lidera specjalizującego się w tworzeniu, zarządzaniu i dystrybucji cyfrowych danych o produktach i markach FMCG wykorzystywanych przez sieci handlowe w sklepach, drukach promocyjnych i platformach e-handlu.

- To przejęcie oznacza ogromny postęp w cyfrowej ewolucji naszej firmy. Te nowe cyfrowe możliwości wzbogacą nasze obecne globalne informacje o produktach i procesy operacyjne, co przełoży się na większe możliwości analityczne dla naszych klientów - mówi John J. Lewis, globalny prezes Nielsen.

Jego zdaniem to plasuje Nielsen w centrum łańcucha popytu FMCG oraz w samym sercu handlu. - Ponadto, daje nam kluczową rolę pomagania klientom w odkrywaniu możliwości e-handlu, aby angażować coraz bardziej mobilną i cyfrowo zorientowaną generację klientów - dodaje prezes.

Nielsen przejmie wszystkie należące do Brandbank dane, aktywne procesy oraz bieżącą obsługę klientów. Zespoły Brandbank w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Holandii, Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech zostaną włączone do europejskiego biznesu Nielsen. Brandbank prowadzi filie w Chinach, Tajlandii i Malezji.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane