REKLAMA
REKLAMA

Nielsen może kupić Dunnhumby od Tesco

Autor: Sunday Times/portalspozywczy.pl 12 maja 2015 09:31

Według gazety "Sunday Times" firma badawcza Nielsen Holdings NV może być zainteresowana zakupem od Grupy Tesco firmy analitycznej Dunnhumby. Gazeta powołuje się na wewnętrzne źródła w firmie i zastrzega, że Nielsen jeszcze nie złożył oferty.

REKLAMA

Należąca do Tesco firma Dunnhumby ma zostać całkowicie lub częściowo sprzedana. Spółka analizuje dane prawie miliarda kupujących na całym świecie i prowadzi Clubcard - program lojalnościowy Tesco. Wstępną cenę spółki szacowano na 2 mld funtów.

W stawce zainteresowanych zakupem Dunnhumby są oprócz Nielsena, są reklamowy gigant WPP, czy - jak spekuluje rynek - firma Experian.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA