Nielsen: Supermarkety urosły w II kw. o 2,6 proc. Stokrotka o 20,4 proc.

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2016 18:43

Jak wynika z danych firmy Nielsen przytoczonych przez sieć Stokrotka na konferencji prasowej, w II kw. 2016 roku licząc rok do roku sprzedaż detaliczna wzrosła o 3,3 proc., sprzedaż całego segmentu hipermarketów spadła o 0,7 proc., sprzedaż całego segmentu supermarketów wzrosła o 2,6 proc., zaś sprzedaż Stokrotki wzrosła o 20,4 proc.

Sprzedaż LfL Stokrotki w II kw. była wyższa o 6.6 proc. przy inflacji na poziomie 0,8 proc.

Zdaniem prezes Dariusza Kalinowskiego dobre wyniki Stokrotki to wynik rozwoju organicznego w tym otwarć sklepów franczyzowych, nowej polityki cenowej i istotnych inwestycji w postrzeganie cenowe poczynionych w I kw. 2016 roku (obniżenia cen o 6-7 proc. na niektórych kategoriach), wprowadzenie nowych programów lojalnościowych, wpływu programu 500 + na sprzedaż w sklepach detalicznych.

Ze względu na rozwój sieci sklepów firma zwiększa też nakłady na marketing, które szacowane są na ok. 1,4 proc. przychodów spółki. Do końca roku firma będzie promocyjnie stale obecna w mediach 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane